torsdag 24 december 2009

God Jul och gott nytt år!

Julen är tillbaka. Detta betyder givetvis att man sätter allt annat åt sidan och ägnar sin tid åt nära och kära, man firar Jesus födelse. Fotbollen får kliva åt sidan för en dag och man får istället njuta av mat, kärlek och sammanträffande med familj och släkt.

Äsch, klart jag kommer att tänka på fotboll. Lika klart är det att jag någon gång under julafton och dag kommer att sätta mig vid datorn och klicka in mig på alla dem obligatoriska fotbollssidorna som jag alltid kikar in när jag sätter mig vid datorn. Detta får givetvis ske riktigt snabbt. Att låtsas gå på toaletten kommer nog funka.

Personligen så är jag inte så mycket för högtider. Ateist som jag är så skippar jag delen där man ska fira Jesu födelse.
Detta betyder givetvis inte att jag sitter och muttrar över hur jobbigt detta är. Det är alltid kul och få spendera tid med nära och kära.

År 2009 har varit så bra som det kan bli. Det bästa år av dem 19 som jag har existerat.
Detta tackar jag min familj, släkt, vänner och inte minst Barça för.

Jag önskar er alla en God Jul och ett gott nytt år. På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar